AKTUALNOŚCI
12-04-2024
Zakończenie współpracy - RTCK
Szanowni Klienci,
Pragniemy przypomnieć Państwu warunki zgłaszania reklamacji dostaw oraz przesyłania zwrotów:
- wszelkie rozbieżności (braki, nadwyżki) w towarze muszą być zgłoszone najpóźniej do 2 dni po otrzymaniu dostawy
- wszelkie uszkodzenia towarów także muszą zostać zgłoszone najpóźniej do 2 dni po otrzymaniu dostawy
- uszkodzenia powstałe w wyniku transportu (kurier). Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi, jeżeli paczki są uszkodzone, noszą ślady przepakowania przez firmę kurierską (taśma inna niż Ateneum, wgniecenia, rozerwania bądź zalania kartonów), wówczas należy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem oraz przesłać jego skan do naszego działu reklamacji.
Przypominamy, iż nie przyjmujemy wspólnej przesyłki towarów uszkodzonych razem ze zwrotami handlowymi. Towary uszkodzone i nie zgłoszone jako reklamacje, które zostaną wysłane do hurtowni Ateneum wraz ze zwrotami handlowymi, a także towary oklejone metkami lub noszące ślady po usunięciu metek zostaną odesłane na koszt pierwotnego nadawcy.
Wszelkie zwroty handlowe przesyłane do hurtowni Ateneum muszą być opisane uzyskanym wcześniej w dziale reklamacji numerem awizo. Kontakt do działu reklamacji: reklamacje@ateneum.net.pl
Przesyłki nieopisane numerem awiza nie zostaną odebrane przez nasz magazyn i wrócą do pierwotnego nadawcy na jego koszt.
dodał: Dariusz Żurek