Strefa marek
Aktualności
Warunki reklamacji dostaw oraz przesyłania zwrotów
02-01-2018

Szanowni Klienci,

Pragniemy przypomnieć Państwu warunki zgłaszania reklamacji dostaw oraz przesyłania zwrotów:

- wszelkie rozbieżności (braki, nadwyżki) w towarze muszą być zgłoszone najpóźniej do 2 dni po otrzymaniu dostawy

- wszelkie uszkodzenia towarów także muszą zostać zgłoszone najpóźniej do 2 dni po otrzymaniu dostawy

- uszkodzenia powstałe w wyniku transportu (kurier). Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi, jeżeli paczki są uszkodzone, noszą ślady przepakowania przez firmę kurierską (taśma inna niż Ateneum, wgniecenia, rozerwania bądź zalania kartonów), wówczas należy niezwłocznie (w chwili przyjmowania dostawy) spisać protokół szkody z kurierem oraz przesłać jego skan do naszego działu reklamacji.

Przypominamy, iż nie przyjmujemy wspólnej przesyłki towarów uszkodzonych razem ze zwrotami handlowymi. Towary uszkodzone i nie zgłoszone jako reklamacje, które zostaną wysłane do hurtowni Ateneum wraz ze zwrotami handlowymi, a także towary oklejone metkami lub noszące ślady po usunięciu metek zostaną odesłane na koszt pierwotnego nadawcy.

Wszelkie zwroty przesyłane do hurtowni Ateneum muszą być opisane uzyskanym wcześniej w dziale reklamacji numerem awizo. Kontakt do działu reklamacji: reklamacje@ateneum.net.pl

Przesyłki nieopisane numerem awiza nie zostaną odebrane przez nasz magazyn i wrócą do pierwotnego nadawcy na jego koszt.

dodała: Monika Biedroń

Pokaż ostatnie wiadomości