Strefa marek
Aktualności
Uruchomienie modułu obsługi reklamacji
21-03-2018

Szanowni Klienci,

w najbliższy czwartek, tj. 22.03.2018 r. o godz. 7:00 zostanie uruchomiony na platformie B2B Ateneum nowy moduł umożliwiający składanie reklamacji do otrzymanych zamówień.

Poprzez ten moduł będą Państwo mogli złożyć reklamację, sprawdzić jej status, historię realizacji oraz korespondencji z nią związaną. W przypadku braku możliwości złożenia reklamacji przez platformę B2B po dacie oficjalnego uruchomienia modułu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta lub z Działem Reklamacji i Zwrotów Ateneum. W przypadku, gdy nie wczytuje się lub nie działa prawidłowo strona platformy B2B Ateneum prosimy o kontakt i wysłanie informacji o występującym problemie na adres e-mail: admin@ateneum.net.pl

Instrukcję wraz ze szczegółowymi informacji na temat nowego modułu znajdą Państwo pod poniższym linkiem: zmiany na platformie internetowej B2B Ateneum

dodał: Sławomir Żywczak

Pokaż ostatnie wiadomości