Strefa marek
Psychologia wywierania wpływu i psychomanipulacji

EAN:

9788375822052

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2008

Oprawa:

broszurowa

Strony:

198

Cena sugerowana brutto:

39.90zł

Stawka vat:

5%

W jaki sposób skutecznie wpływać na innych i bronić się przed negatywnym wpływem z ich strony?
Nie da się ukryć, że psychologia manipulacji budzi coraz większe zainteresowanie wśród naszego społeczeństwa. Powstało wiele publikacji na ten temat, firmy szkoleniowe proponują kursy związane z tą tematyką, ucząc, jak profesjonalnie manipulować. Ten wzrost zainteresowania manipulacją budzi coraz większe obawy. Nie wiesz, kiedy możesz być poddany wyrafinowanej manipulacji, która może zaprowadzić Cię na manowce. Czy można temu zaradzić, abyś bezpiecznie osiągał swoje cele i dążył do sukcesu? Z pewnością możesz temu zaradzić.
Nie chodzi tu jednak tylko o to, jak potężnym narzędziem oddziaływania jest ta wiedza, nie chodzi o skuteczny kontakt, ani o to, że ktoś zrobi to, czego od niego oczekujemy. Tu chodzi o coś znacznie cenniejszego.