Strefa marek
Mapowanie historyjek użytkownika

EAN:

9788328320598

Autor:

Wydawnictwo:

Data premiery:

2016-03-22

Rok wydania:

2016

Oprawa:

broszurowa

Format:

17x23,5 cm

Strony:

256

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Podczas projektowania wielu procesów produkcyjnych, łącznie z budową oprogramowania, za kluczowe kryteria uznaje się szybkość wykonywania zadań, wydajność czy niskie koszty. Tymczasem opracowanie produktu o wyjątkowej wartości rynkowej wymaga nieco innego podejścia. Celem produkcji nie jest przecież produkcja sama w sobie. Aby kiedyś osiągnąć wysokie zyski, planowanie procesów produkcji musi opierać się na wymaganiach użytkowników, bez zatracania się w szczegółach produktu. To jest właśnie myśl przewodnia metody mapowania historyjek użytkownika tworzonych na potrzeby procesów agile.
Ta odkrywcza książka, kierowana przede wszystkim do product managerów, analityków biznesowych i osób zajmujących się wrażeniami użytkownika, ma na celu pokazanie, w jaki sposób można w pełni wykorzystać zalety procesów agile i lean poprzez mapowanie historyjek. Technika ta umożliwia nakreślenie obrazu całości, który niekiedy trudno zrekonstruować na podstawie wielkiego zbioru osobnych historii. Modyfikowalne mapy historyjek umożliwiają zespołowi prowadzenie bardziej wnikliwych dyskusji o projekcie w ramach procesu produkcyjnego. W efekcie zespół sprawnie buduje wspólną wizję tego, co chce stworzyć, co przybliża produkt do osiągnięcia sukcesu.
W tej książce znajdziesz:
ogólne zasady mapowania historyjek,
wyjaśnienie sposobu mapowania historyjek,
opis wykorzystania mapowania historyjek w projektach agile oraz lean,
omówienie cyklu rozwojowego historyjek, począwszy od wskazania okazji do rozwoju i odkrywania możliwości,
liczne ćwiczenia i przykłady tworzenia map historyjek i ich modyfikowania,
przedstawienie procesu prowadzącego od mapowania historyjek do powstania sprawnego oprogramowania.
Mapowanie to prawdziwe źródło inspiracji!