Strefa marek
Python. Instrukcje dla programisty w.3

EAN:

9788328904309

Autor:

Wydawnictwo:

Data premiery:

2023-11-28

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

234x175 mm

Strony:

608

Cena sugerowana brutto:

119.00zł

Stawka vat:

5%

Pythona można się szybko nauczyć i praktycznie od razu zacząć tworzyć działające gry, aplikacje internetowe czy też programy wspierające badaczy różnych dziedzin nauki. Język ten został pomyślany tak, aby ułatwiał pisanie przejrzystego, zwięzłego kodu w sposób zgodny ze sztuką programowania. To idealny wybór dla każdego, komu zależy, by nie tracić zbytnio czasu na naukę, tylko od razu pisać kod działający zgodnie z oczekiwaniami.

To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.

Skorzystaj z dokładnych instrukcji, jak:

przygotować się do napisania pierwszego programu w Pythonie

używać bibliotek i narzędzi Pythona

pracować z różnymi zbiorami danych

tworzyć interaktywne aplikacje internetowe i bezpiecznie je wdrażać

testować i debugować kod, a także rozwiązywać różne problemy

Poznaj Pythona - z tym światowym bestsellerem zrobisz to najszybciej!