Strefa marek
Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami..

EAN:

9788381024624

Wydawnictwo:

Klasa:

16+

Data premiery:

2023-12-07

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

236x175 mm

Strony:

222

Cena sugerowana brutto:

66.00zł

Stawka vat:

5%

W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT. Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na: rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu, synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.