Strefa marek
Storytelling oparty na danych

EAN:

9788328906969

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-04-02

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

234x174 mm

Strony:

296

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Nowość

Przez dane do najlepszych decyzji!

Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.

Ta książka powstała z myślą o osobach zarządzających przedsiębiorstwami, menadżerach działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji, wreszcie - wszystkich specjalistach pragnących ciekawiej, w bardziej perswazyjny sposób prezentować informacje. Stanowi ona kompendium wiedzy na temat storytellingu. Z poradnika dowiesz się:

Czym jest i do czego służy firmom storytelling

Jak "zaprzęgać" dane do pracy na Twoją korzyść

Jak stosować wizualizację, budować opowieści, przygotowywać raporty czy w wreszcie zarządzać swoim menadżerskim kokpitem w duchu storytellingu