Helion
Rynek Zabawek
 
AKTUALNOŚCI
25-08-2017
Szanowni Klienci,Na prośbę wydawnictwa Skrzat prosimy o zwrot do Ateneum dwóch książek „Królowa w kolorze karminu” oraz „Signora Fiorella....
25-08-2017
Szanowni Klienci, W związku z coraz większym zainteresowaniem naszą ofertą oraz w celu usprawnienia pracy magazynu, od dnia 28.08.2017r., zamówienia...
 
ATENEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Sp.K.
MARR BUSINESS PARK Hala B1.1.
ul. Nad Drwiną 10, 30-741 Kraków
tel. 12 263 73 73   tel. 12 263 82 98
tel. 12 263 70 70   tel. 12 263 82 99
wew: fax - 401, dz. sprzedaży - 400
email: biuro@ateneum.net.pl
 
 
 
ZOBACZ CO U NAS SŁYCHAĆ


PORADNIK ATENEUM
PORADNIK ATENEUM
Współtworzony z magazynem
Rynek Zabawek
Kary od Google – przyczyny, skutki oraz sposoby na ich uniknięcie
31.08.2017
Kary nakładane przez wyszukiwarki to coś, co spędza sen z powiek wielu webmasterom. Jednego dnia jesteś w top 3 wyników wyszukiwania, a drugiego w ogóle nie istniejesz w SERP-ach. Dzieje się tak często, ponieważ Google stale stara się udoskonalać jakość oferowanych wyników wyszukiwania.
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
5 wskazówek, jak uniknąć rozczarowania klienta
17.08.2017
Poziom obsługi w sklepie nie tylko wpływa na poziom satysfakcji lub rozczarowania konsumentów, ale też ma przełożenie na jego realne dochody. Tam, gdzie personel potrafi w sposób życzliwy i przyjazny komunikować się z klientami, jest otwarty na ich potrzeby i nastawiony proaktywnie do sprzedaży, nie tylko przyjemniej robi się zakupy, ale i chętniej się powraca, dzięki czemu do kasy sklepu płynie szeroki strumień pieniędzy...
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Sprzedaż zabawek przez Internet
20.04.2017
W 2006 r. na polskim rynku było 2800 sklepów internetowych. Rok 2010 przyniósł potrojenie tej liczby, podczas gdy obecnie waha się ona pomiędzy 15 000 a 20 000. Wartość e-handlu w 2013 r. wyniosła 26 mld zł, rok później osiągnęła poziom 30 mld zł*. Nic dziwnego, że taka forma sprzedaży stała się atrakcyjna również dla producentów, importerów i dystrybutorów z branży zabawkarskiej. Jednak trzeba pamiętać, że jej prowadzenie wiąże się z koniecznością przestrzegania zasad sprzedaży na odległość określonych w ustawie o prawach konsumenta.
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Szyna danych w e-commerce i B2B
25.01.2017
Tak jak rewolucja przemysłowa całkowicie zmieniła oblicze gospodarki we wszystkich krajach, tak dzisiaj mamy do czynienia z podobnym zjawiskiem. Komputeryzacja i Internet gruntownie zmieniły oblicze biznesu na świecie, stwarzając nowe, ogromne możliwości, ale też wielkie wyzwania. Biznes musi szybko ewoluować w otaczającym go środowisku, ważna jest więc odpowiednia elastyczność architektury IT, która umożliwi szybkie wdrażanie nowych aplikacji i systemów.
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Nowe regulacje dotyczące bezpieczeństwa zabawek
24.11.2016
Bezpieczeństwo zabawek od początku funkcjonowania Wspólnoty Europejskiej stanowiło jeden z kluczowych elementów integracji. Naczelnym założeniem było stworzenie wspólnych, horyzontalnych oraz szczegółowych przepisów określających zasady wprowadzania do obrotu wyrobów, które nie będą stwarzały zagrożenia dla ich użytkowników, w szczególności dzieci.
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Rozkwit rynku gier planszowych na świecie
16.11.2016
O fenomenie gier planszowych pisze brytyjski „The Guardian”. Wywiad z Mattem Leacockiem, autorem „Pandemica”, publikuje „The Times”. Cotygodniowe audycje o grach nagrywa gwiazda Hollywood Rich Sommers („Diabeł ubiera się u Prady”). Nie ma dwóch zdań, planszówki rządzą! Są wszędzie! Świat oszalał na ich punkcie! Największa sieć księgarni w USA – Barnes & Noble – w ubiegłym roku rozpoczęła pilotażowy program dedykowany planszówkom, wprowadzając je do wybranych 50 salonów. Ewaluacja projektu nadeszła szybko. Dziś, kilka miesięcy później, gry planszowe są dostępne w każdym salonie sieci, w ponad 600 placówkach rozsianych jak Stany długie i szerokie.
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Wiara czyni cuda, czyli nowoczesne metody w komunikacji z klientami
13.10.2016
Żyjemy w czasach, gdzie praktycznie każde przedsiębiorstwo posiada dostęp do tej samej technologii. Dodatkowo szybko rozwijający się rynek oraz globalizacja tworzą coraz większą konkurencję w niemalże wszystkich dziedzinach. W jaki więc sposób wyróżnić się i sprowadzić klientów do siebie? Jednym ze sposobów jaki może przyjść nam do głowy może być marketing, więc drugie od razu nasuwające się pytanie, to jak go prowadzić? Przecież każdy konkurent działa także w tym obszarze. Otrzymujemy więc drugi raz to samo pytanie – jak się wyróżnić?
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Wpływ mediów społecznościowych na sprzedaż
22.09.2016
Liczba użytkowników social mediów w Polsce nieustannie rośnie. Według raportu „We are social” na początku 2015 r. odnotowano 13 mln aktywnych profili w mediach społecznościowych (wzrost o 1,2 mln w porównaniu z ub.r.). Użytkownik social mediów w Polsce spędza w portalach społecznościowych średnio ponad 2 godziny dziennie. Jednocześnie aż 44 proc. internautów korzysta na co dzień z urządzeń mobilnych. Jak dobrze wykorzystać ten trend w działalności naszej firmy?
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Sprzedawco, nie popełniaj tych błędów!
24.08.2016
Obroty są lepsze, kiedy sprzedawca jest właściwą osobą na właściwym miejscu. Ma żyłkę handlowca, lubi ludzi i zna się na oferowanych produktach. Nie każdy od razu musi być zaklinaczem klientów, by ci kupowali więcej i więcej – choć oczywiście właściciele sklepów o takich właśnie mistrzach sprzedaży marzą. Nim jednak trafimy na geniusza, który potrafi sprzedać śnieg Eskimosom, warto wyczulić swój zespół na podstawowe błędy, których nie należy popełniać. Chodzi głównie o to, by nie irytować klientów. A co na tych ostatnich działa jak płachta na byka?
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Jak kupować taniej i więcej? Podstawowe techniki negocjacyjne
28.07.2016
Negocjacje to proces, który wkrada się do naszego życia od dawna. Choć są aktualnie kojarzone głównie z biznesem, rozmowami handlowymi itp., to mają one miejsce w każdej możliwej sferze – prywatnej i zawodowej. Negocjacje są wynikiem powstawania tzw. konfliktu interesów. Oznacza to, że nie tylko negocjujemy warunki opłacalnych dla nas kontraktów, ale także wybór miejsca na wyjazd wakacyjny z rodziną czy dobór filmu w kinie. Choć nie w tym aspekcie tworzony jest ten artykuł, to nabywając umiejętności negocjacyjnych będziemy potrafili wykorzystać je na każdej płaszczyźnie podejmowania wspólnych decyzji. Nas natomiast interesują negocjacje cenowe, czyli jakie techniki i argumenty pomogą nam uzyskać dodatkowe rabaty lub zwiększą wartość/ilość sprzedaży.
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Monitoring mediów
07.07.2016
Ostatnie dwa-trzy lata to czas rozwoju narzędzi do monitorowania social mediów w Polsce. Oczywiście tego typu narzędzia były dostępne już wcześniej, jednak dopiero niedawno dostrzeżono ich pełen potencjał. Monitoring Internetu to temat bardzo rozległy i ciekawy pod względem merytorycznym. Monitoring bowiem nie tylko daje możliwość zbadania opinii o marce w sieci, ale również może być pomocny przy budowie całościowej strategii obecności - nie tylko w mediach społecznościowych, ale też w całej sieci.
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Większe bezpieczeństwo produktów – nowe przepisy
25.05.2016
Każdy przedsiębiorca odpowiada za produkty, które wprowadza na rynek. Powinny one spełniać wymagania określone w unijnym prawodawstwie harmonizacyjnym. Nie mogą też stanowić zagrożenia dla konsumentów oraz środowiska. Od 20 kwietnia obowiązują nowe przepisy, które wdrażają 13 unijnych dyrektyw.
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Interesujące fakty z raportu NPD
21.04.2016
Jak wyglądają najnowsze dane z branży w ujęciu znanej firmy badawczej NPD Group? Polska należy do rynków o największej dynamice wzrostu sprzedaży zabawek. Zajmujemy w tej kategorii 3. miejsce (z 10-procentowym wzrostem rok do roku), a wyprzedzają nas pod tym względem tylko Rosja i Meksyk. Za nami są tak silne gospodarki, jak: Niemcy, USA, Wielka Brytania.
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
Efektywna komunikacja a rentowność biznesu
09.03.2016
Komunikacja – brzmi tak prosto i niewinnie. W końcu jako ludzie potrafimy się komunikować między sobą i dla większości z nas nie jest to nic niezwykłego. Spotykamy w swoim życiu osoby mniej lub bardziej wygadane… Lecz czym dokładnie jest efektywna komunikacja i jak rozwijanie tej umiejętności może pomóc nam w życiu osobistym i biznesie?
dodał: Redakcja Ateneum i Rynku Zabawek
copyright Ateneum 2008-2017
statystyka