Strefa marek
Rola, miejsce i znaczenie zarządzania..

EAN:

9788382060744

Data premiery:

2021-01-21

Rok wydania:

2021

Oprawa:

karton

Format:

230x160x14 mm

Strony:

204

Cena sugerowana brutto:

30.00zł

Stawka vat:

5%

Wyprzedaż
Monografia składa się z dwóch tomów. Pierwszy z nich pt. Aspekt zarządczy jest poświęcony rozważaniom dotyczącym kwestii zarządzania. Czytelnik odnajdzie tu odniesienia do szeroko rozumianego zarządzania, w szczególności spraw pracowniczych mających wpływ na efektywne realizowanie powierzonych zadań. Odrębny obszar problemów stanowi problem marki, myślenia strategicznego, a także podejścia Public Service Improvement. W drugim tomie zatytułowanym Aspekt instytucjonalny zostały zgromadzone artykuły odnoszące się do aspektów instytucjonalnych organizacji publicznych nakierowanych na sektor samorządowy, rolno-spożywczy, edukacyjny oraz ochrony zdrowia.