Strefa marek
Scenariusze negocjacji biznesowych trening

EAN:

9788375612417

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2013

Oprawa:

broszurowa

Format:

16x22,5 cm

Strony:

166

Cena sugerowana brutto:

39.90zł

Stawka vat:

5%

Masz dość podręczników, które prezentują wyłącznie teorię negocjacji? Szukasz książki, która pozwoli Ci sprawdzić się w roli prawdziwego negocjatora, w autentycznych sytuacjach i z realnymi przeciwnikami? Właśnie ta publikacja została stworzona w odpowiedzi na Twoje oczekiwania !Prezentujemy osiem praktycznych scenariuszy negocjacyjnych do wykorzystania w praktyce szkoleniowej i biznesowej. Każdy został opatrzony komentarzem merytorycznym dotyczącym technik, taktyki i przebiegu rozgrywki, co pozwala dokładnie poprowadzić trening własnych umiejętności negocjacyjnych. Scenariusze zamieszczone w tej książce są przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych negocjatorów. Książka ma charakter praktyczny, każdy scenariusz jest przygotowany do rozegrania w rzeczywistości. Potrzebne do tego materiały, punktacje i arkusze dla grających znajdują się na dołączonej płycie CD. Dodatkowo zawiera ona multimedialne materiały szkoleniowe i aplikacje ułatwiające przeprowadzenie i ocenę rozgrywki.Przedstawiamy dzieło czterech młodych muszkieterów negocjacji, a właściwie teamu scenariuszowego Naukowego Koła Negocjacji SGH. Nie będę się silił na mentorski obiektywizm, bo wiem, że los obdarzył autorów wielkim talentem. Kilka lat temu wpadliśmy na pomysł ćwiczenia się w negocjowaniu podczas prawdziwego turnieju, z prawdziwymi przeciwnikami, sędziami, publicznością i emocjami - jak to w grze. Pomysł wypalił! Teraz Wy macie szansę sprawdzić swoje umiejętności na bazie 8 przypadków, które wciągają w prozaiczne problemy socjalne, dylematy handlowców czy kaprysy gwiazd wielkiego formatu. Układ treści pozwala na samodzielne analizowanie i projektowanie ,,walki" najlepiej w parach lub grupach. Nudzić się nie będziecie - gwarantuję! Dr Grzegorz Myśliwiec Katedra Rozwoju Kapitału Ludzkiego SGH w WarszawieKażdy z nas jest negocjatorem; czy tego chcemy, czy nie niemal codziennie uczestniczymy w różnego rodzaju negocjacjach - w pracy z szefem czy z klientami, w domu z partnerem bądź z dziećmi, sprzedając samochód, kupując mieszkanie. Nie sztuką jest jednak negocjować - sztuką jest robić to mądrze, a tego można się nauczyć i niniejsza książka świetnie to ułatwia. Jest ona jedną z pierwszych tego rodzaju publikacji na polskim rynku. Zachęcam do sięgnięcia po przygotowane przez autorów scenariusze, gdyż nie tylko umożliwiają one poprawę umiejętności negocjacyjnych, ale gwarantują również świetną zabawę. Żadna inna umiejętność nie zagwarantuje Państwu wyższego zwrotu z czasu zainwestowanego w jej pozyskanie, jak umiejętność mądrego negocjowania. Dr Remigiusz Smoliński HHL Leipzig Graduate School of Management; Koordynator projektów McKinsey, The Boston Consulting Group, IBM Business Consulting Services, Dow i in.