Strefa marek
Szkoła, komunikacja i edukacja

EAN:

9788377803202

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2012

Oprawa:

broszurowa

Format:

226x163 mm

Strony:

228

Cena sugerowana brutto:

46.65zł

Stawka vat:

5%

Prezentowana publikacja włącza się w nieustanny dyskurs nad istotnymi kwestiami szeroko pojmowanej edukacji, postrzeganymi z perspektywy komunikowania społecznego. Redaktorzy mają nadzieję, że zawarte w niej teksty przyczynią się do zwrócenia uwagi Czytelników na nowe, niepodejmowane dotąd obszary również interdyscyplinarnych studiów, analiz, polemik oraz badań. Istnieją bowiem różnorodne, a wciąż niedostatecznie rozpoznane relacje pomiędzy takimi na przykład kategoriami, jak: edukacja (pojmowana najszerzej, według koncepcji tzw. dziesięciościanu Zbigniewa Kwiecińskiego), komunikowanie, perswazja, kultura organizacyjna, zarządzanie wiedzą, stereotyp kulturowy, opinia publiczna, relacje interpersonalne, kompetencje społeczne, kreatywność, myślenie krytyczne, planowanie rozwoju osobistego - by ograniczyć się do najważniejszych.
Fragment Wprowadzenia