To, co mnie wspiera to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej dotyczące nauki liter podstawowych. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak: wskazywanie, rozpoznawanie oraz nazywanie liter drukowanych i pisanych bez polskich znaków oraz bez dwuznaków i trójznaku; pisanie liter po śladzie i samodzielnie; czytanie sylab otwartych i zamkniętych; rozpoznawanie i wskazywanie takich samych sylab; rozpoznawanie liter ukrytych na obrazkach. Publikacja adresowana jest do: uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.