Strefa marek
Organizacja konferencji naukowych

EAN:

9788382209013

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

171x241 mm

Strony:

414

Cena sugerowana brutto:

54.90zł

Stawka vat:

5%

Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji

naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień

teoretycznych stanowiących o istocie problemu. Omówili m.in. typologie i formy spotkań

naukowych, formy wystąpień naukowych, składowe procesu organizacji konferencji (komitety,

budżet, zaproszenia, publikacje, ewaluację celów, uczestnictwo). Przedstawili specyfikę

konferencji online, w tym także na przykładzie zrealizowanych wydarzeń. Część empiryczna

natomiast zawiera szereg wskazówek dla organizatorów konferencji. Stanowi specjalny rodzaj

weryfikacji założeń teoretycznych. Publikacja bardzo dobrze wpisuje się w oczekiwania

kreatorów polityki naukowej państwa, tj. upowszechniania wiedzy, społecznej użyteczności

wyników badań i publikacji.

Z recenzji prof. dr hab. Iwony Hofman