Strefa marek
Zarządzanie komunikacja nowoczesność

EAN:

9788367786379

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

167x238 mm

Strony:

288

Cena sugerowana brutto:

56.70zł

Stawka vat:

5%

Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających się rynkach. Poszukiwane są przewagi konkurencyjne. Wdraża się i rozwija udoskonalone wzorce postępowania. Usprawnia się komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Zarządzanie organizacjami w ujęciu ogólnym sprowadza się do planowania, organizowania, motywowania i kontroli, a zarządzający realizują wymienione fundamentalne funkcje zarządzania wykorzystując proces komunikacji.

(...) Niniejsza monografia składa się z trzech części dyskutujących zagadnienia m.in. z zakresu multilevel marketingu, komunikacji interpersonalnej, wizerunku, zarządzania zasobami ludzkimi, w tym narzędzi work-life-balance, szkoleń pracowniczych, kultury organizacyjnej oraz nowoczesnych praktyk udoskonalających zarządzanie różnorodnymi organizacjami. Przedkładana Czytelnikom monografia pt. Zarządzanie-Komunikacja-Nowoczesność jest dziełem otwartym na poszukiwania i prezentuje wyniki badań Autorów reprezentujących ośrodki akademickie, instytut badawczy oraz kadrę zarządzającą organizacji z Wrocławia, Łodzi, Zielonej Góry, Gliwic, Wałbrzycha, Lubina i Polkowic, co nadaje dziełu charakter wieloaspektowy. Układ i struktura publikacji wynika z podjętej tematyki.

FRAGMENT WSTĘPU