EAN:
9788375561739
Autor:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2009
Oprawa:
broszurowa
Format:
236x168 mm
Strony:
180
Cena sugerowana brutto:
52.00zł
Stawka vat:
5%
Odpowiedzialność społeczna, przeciwdziałanie korupcji oraz etyka działania firmy są coraz bardziej dostrzegane i doceniane przez menedżerów w krajach europejskich, jako znaczące elementy nowoczesnego zarządzania, które zapewnią firmie przewagę na rynku - stając się coraz bardziej znaczącymi wyróznikami w ocenie firmy na rynku.
Ten kierunek doskonalenia zarządzania znajduje jeszcze zbyt słabe odbicie w organizajach polskich, w stosunku do potencjalnych potrzeb, dyktowanych wielkością zjawiska korupcji i brakiem odpowiedzialności społecznej, które w wymiarze politycznym, gospodarczym i społecznym kraju nabierają często kształtu patologii.
W książce przedstawiono pewne praktyczne aspekty rozwiązań, które mogą mieć znaczący wpływ na zmniejszenie w organizacjach prawdopodobieństwa wystąapienia zagrożeń korupcyjnych oraz wzrost odpowiedzialności społecznej. rozwiązania te zostały już z powodzeniem wdrożone w kilkunastu organizacjach polskich. w tym w ministerstwach i szpitalach.