Strefa marek
Naznaczeni popkulturą

EAN:

9788363434243

Data premiery:

2014-07-23

Rok wydania:

2014

Oprawa:

broszurowa

Format:

12x19,5 cm

Strony:

466

Cena sugerowana brutto:

40.00zł

Stawka vat:

5%

,,Gdyby zastanowić się nad profilem recenzowanej książki, najtrafniejszym chyba określeniem byłaby kwalifikacja jej do ram kulturoznawstwa zaangażowanego, uwzględniającego ekonomiczno-kapitałowe uwarunkowania wpływające na jakoś partycypacji w kulturze zapośredniczonej medialnie". prof. dr hab. Wojciech J. Burszta ,,Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o mediach, popkulturze, komunikacji, małych strukturach społecznych. (...) Nie waham się (...) stwierdzić, że praca stanowić będzie coś w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy prowincjonalności i lokalności w epoce popkultury, komputera i sieci". prof. dr hab. Kazimierz Krzysztofek