Strefa marek
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich...

EAN:

9788301183608

Autor:

Wydawnictwo:

PWN

Rok wydania:

2015

Oprawa:

broszurowa

Format:

15x23,5 cm

Strony:

320

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu. Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje. Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.