Strefa marek
Białe czy czarne?

EAN:

5907763600384

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2014

Oprawa:

pudełko

Format:

29x19x4,5 cm

Strony:

25

Cena sugerowana brutto:

68.00zł

Stawka vat:

23%

Bez prawa zwrotu
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
I. Analiza i synteza wzrokowa
Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
16 kwadratowych dwustronnych elementów tekturowych
- 2 prostokątne elementy dwustronne tekturowe
- 4 nieregularne elementy dwustronne tekturowe
- zbindowana książeczka, 61 stron laminowanych ze wzorami
- instrukcja ćwiczeń
- woreczek na elementy
- pudełko tekturowe