Strefa marek
Credit Scoring w.II

EAN:

9788381020671

Autor:

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2018

Oprawa:

broszurowa

Format:

16,3x23,5 cm

Strony:

292

Cena sugerowana brutto:

58.00zł

Stawka vat:

5%

Zupełnie nowe wydanie książki Anny Matuszyk, znacznie różniące się od poprzedniej - Credit scoring - nowa metoda zarządzania ryzykiem.
Książka Credit Scoring zawiera całokształt zagadnień związanych z metodą zarządzania ryzykiem kredytowym, jaką jest credit scoring, która w ostatnich latach uległa znacznemu rozwojowi. Obecnie scoring jest podstawą w nowoczesnym zarządzaniu ryzykiem kredytowym, jest tak dzięki zaawansowanym technologiom komputerowym i możliwościom wykorzystania dużych mocy tych maszyn. Scoring stosowany jest nie tylko przy decyzjach kredytowych, ale również w strategiach dotyczących przyszłego zarządzania ryzykiem kredytowym oraz w strategiach związanych z windykacją należności. Lepiej zaprojektowana, optymalnie rozwinięta i w związku z tym dająca szersze możliwości karta scoringowa jest kluczem dla banków i detalicznych firm finansowych. Niniejsza książka adresowana jest do wszystkich, którzy budują, monitorują, oceniają modele scoringowe, zarówno praktycy, jak i teoretycy.
W książce przedstawiono m.in.:
- Pojęcie ryzyka kredytowego
- Możliwości zastosowania metody scoringowej
- Klasyfikacje credit scoring
- Etapy budowy modelu scoringowego
- Rodzaje modeli scoringowych
- Metody statystyczne i niestatystyczne stosowane przy budowie modeli scoringowych
- Działanie biur kredytowych
- Metody pomiaru i ocenę Loss Given Default (ang. LGD)
- Analizę przetrwania (ang. Survival analysis).