Zestaw zawiera kursy związane z takimi obszarami życia zawodowego jak: zakładanie oraz prowadzenie własnej firmy, zarządzanie, reklama i marketing, codzienna komunikacja biznesowa, a także negocjacje i prezentacje. Do Twojej dyspozycji oddajemy podręczniki do nauki około 1 500 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierające: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełnione o: + 34 filmy ze scenami z dialogami z kursów + nagrania MP3, prawie 5 godzin nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń. Tematy przewodnie w podręcznikach i kursach multimedialnych to: I. Business English Starting a company + zakładanie własnej firmy + rodzaje przedsiębiorstw + poszukiwanie pracy i pracowników + pisanie CV i listu motywacyjnego w języku angielskim + rozmowa kwalifikacyjna + praca w biurze II. Business English Management + rodzaje zatrudnienia + tworzenie zespołu + struktura organizacyjna przedsiębiorstwa + zatrudnianie i zwalnianie pracowników + opracowywanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa III. Business English Marketing and advertising + zagadnienia promocji i reklamy + reklama telewizyjna i elektroniczna + handel elektroniczny + zarządzanie marką + zdobywanie i utrzymywanie klientów + zagadnienia dotyczące etyki w biznesie IV. Business English Business communication + prowadzenie korespondencji biznesowej + przyjmowanie skarg i korespondencja nieformalna + sporządzanie raportów i sprawozdań + prowadzenie rozmów telefonicznych + uczestnictwo w spotkaniach biznesowych i konferencjach + odbywanie podróży służbowych V. Business English Negotiations and presentations + wystąpienia publiczne (rozdział: Giving a presentation, body language) + wyrażenia przydatne podczas publicznych prezentacji (rozdział: Presentations useful phrases) + najczęściej stosowane techniki negocjacyjne (rozdział: Negotiations styles and tactics) + porady dotyczące efektywnego wykorzystania technik negocjacyjnych (rozdział: Conducting negotiations) + obowiązujący sposób zachowania w sytuacjach biznesowych (rozdział: Business etiquette) + praca w przedsiębiorstwie wielonarodowościowym (rozdział: Multicultural companies)..