Strefa marek
Menedżer gastronomii cz.2

EAN:

9788393944842

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2018

Oprawa:

broszurowa

Format:

170x240 mm

Strony:

192

Cena sugerowana brutto:

92.40zł

Stawka vat:

5%

Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku.
Ten wyjątkowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa oraz zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali oraz zarządzania personelem.
Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora na różnych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są dodatkową gwarancją, że przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Szerokie doświadczenie zawodowe autora sprawia, że książka ma charakter niezwykle praktyczny.
W poradniku podano wiele przykładów wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za dobrą podstawę do przemyśleń.
Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora Ciemna strona Gastronomii jak skutecznie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników, zawiera przykłady gotowych do zastosowania narzędzi menedżerskich, jest napisana w przystępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki.
Poradnik ten polecany jest przez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi.