Strefa marek
Magia grupy

EAN:

9788362248919

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2020

Oprawa:

broszurowa

Format:

240x160 mm

Strony:

344

Cena sugerowana brutto:

89.00zł

Stawka vat:

5%

Rozwój jednostki to także rozwój grupy, a rozwój grupy rozwija jednostkę będącą jej częścią. Warto jednak pamiętać, że czasem grupy tworzą się w intencji i celach niekoniecznie humanitarnych. W takich grupach też dzieje się magia czarna magia i dzieją się rzeczy, które ludzkość wolałaby wymazać z pamięci i ksiąg historii. Wszystkie te czynniki, zjawiska, reguły, symbole, tworzenie się nowej energii, nowej wiedzy i światłości można przełożyć na praktyczne działanie grup w biznesie, polityce, lokalnych społeczności. W zależności do czego będziemy chcieli wykorzystać owe odkrycia, co nowego stworzyć. W zależności od intencji osób inicjujących powstanie grupy przy dobraniu odpowiednich narzędzi może ona służyć do wyższych lub niższych celów czy też ostatecznie do zbiorowej manipulacji. Im większa wiedza jednostki na ten temat, tym większa władza jednostki nad grupą. Im bardziej powszechna wiedza o zjawiskach tu opisywanych, tym mniejsza siła i możliwość manipulacji ludzkością.
Czytelnik znajdzie w tej książce osiem rozdziałów. Każdy z nich składa się z trzech pasm, przeplatających się niczym pasma włosów w warkoczu i tworzących spójną całość. Pierwsze pasmo to tłumaczenie obszernych fragmentów książki Centered on the Edge. Drugie - osobiste historie autorki, niosące duży ładunek emocjonalny i energetykę spajającą grupę. Trzecie pasmo tego warkocza to komentarze i wrażenia zapisane przez ważne dla autorki osoby, które dołączały do projektu podczas spisywania poszczególnych historii. Książkę ilustrują zdjęcia, grafiki i rysunki, jak wstążki we włosach dopełniające splot.