Strefa marek
Kapitan Nauka. Cyferki. Gryzmołki

EAN:

9788366949744

Wydawnictwo:

Klasa:

3+

Data premiery:

2022-01-18

Rok wydania:

2022

Oprawa:

twarda

Format:

160x168 mm

Strony:

60

Cena sugerowana brutto:

26.90zł

Stawka vat:

5%

Gryzmołki. Cyferki (36 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które wprowadzą przedszkolaki w świat matematyki poprzez zabawę. Łamigłówki opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pomogą wprowadzić dzieci w świat liczb w atrakcyjny sposób, tak by matematyka kojarzyła im się pozytywnie. Zadania rozwijają przy tym umiejętność liczenia, dodawania i odejmowania w zakresie 110 oraz myślenia logicznego i grafopercepcji.
Trening myślenia matematycznego
Gdzie na obrazku ukryła się cyfra cztery? Ile kotków zmieściło się w koszyku? Jaka liczba powstanie przez zapisanie obok siebie cyfr 1 i 0? Jak połączyć kropki, aby powstał robot? Gryzmołki. Cyferki (36 lat) to świetne przygotowanie przedszkolaków do nauki liczenia i wykonywania prostych działań arytmetycznych.
Zadania polegają m.in. na pisaniu cyfr po śladzie, liczeniu przedmiotów, dodawaniu i odejmowaniu w zakresie 110, porównywaniu obiektów, uzupełnianiu i kontynuowaniu sekwencji, wskazywaniu obiektu niepasującego do pozostałych, zabawie z odbiciami lustrzanymi czy rozpoznawaniu figur geometrycznych. Zagadki ćwiczą w ten sposób rozumienie poleceń, myślenie logiczne oraz grafopercepcję.
W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską, oraz zilustrowane przez Ewę Brzozowską.
Rozwój:
nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, grafopercepcja, myślenie logiczne
Autorzy
Bożena Dybowska nauczycielka i pasjonatka edukacji wczesnoszkolnej, prowadzi zajęcia plastyczne i techniczne rozwijające twórcze zdolności dzieci.
Justyna Perkuszewska-Staniszewska nauczycielka informatyki i edukacji wczesnoszkolnej. Pasjonuje się programowaniem.
Ewa Brzozowska Surface Pattern Designer, graficzka komputerowa i ilustratorka. Z wykształcenia informatyczka, z pasji artystka.
W serii również:
Gryzmołki Literki
Gryzmołki Zwierzęta
Gryzmołki Angielski