Strefa marek
Księga Stali

EAN:

9788395733550

Producent:

Wymiary:

174x242 mm

Cena sugerowana brutto:

79.71zł

Stawka vat:

5%

W tym zapomnianym świecie znów zazgrzytała stal

W Księdze Stali przyjdzie Wam wcielić się w zwyczajnych ludzi, którzy wyrwani z dawnego życia muszą stawić czoła nowym zagrożeniom. Dawny dworski kucharz będzie musiał nauczyć się przygotowywać posiłki z leśnych bestii, jeżeli nie chce zostać ich kolacją. Porzucony na pastwę losu bard będzie zmuszony wykorzystać piękne słówka, by uniknąć śmierci z rąk bandytów. A przyzwyczajony do bitewnego zgiełku wojak dostanie okazję zasmakować jeszcze więcej krwi.

Świat będzie wobec Was brutalny, więc i Wy musicie być brutalni wobec niego, ale nawet tu możesz liczyć na innych, podobnych sobie awanturników. Wasza kompania to jedyna rodzina, na jaką Was stać w tym zrujnowanym i nieprzyjaznym świecie. Dawny świat już nie wróci. Królestwa upadły, a życie prawie wymarło. Wszystko się zmienia, a jedyną pewną rzeczą pozostaje zimna stal w rękach ostatnich bohaterów.

Witaj w Księdze Stali, grze o bohaterach zmagających się z koszmarem przetrwania w zamarzającym świecie i potwornościami, które wypełzły z trzewi martwego stwórcy.

By sprostać niebezpiecznym wyzwaniom, gracze będą mogli skorzystać z:

Zatrważających sztuk okultystycznych.

Szamanizmu inspirowanego syberyjskimi opowieściami.

Niebezpiecznych pasożytów, które wpinając się w mózg, zapewniają nosicielowi niezwykłe właściwości.

Elastycznego systemu umiejętności, dzięki któremu dopasują postać do swojego stylu gry.

Sedno zasad Księgi Stali stanowi zarządzanie zasobami. Ciągła żonglerka dostępnymi środkami, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty dodaje rozgrywce dodatkowej głębi, nie odrywając zanadto od warstwy fabularnej.

Składa się to na:

Zużywalną pulę kart wykorzystywanych podczas testów.

Punkty potencjału, które symbolizują możliwości bohatera w konkretnej dziedzinie.

Umiejętności, które dezaktywują się pod wpływem zmęczenia.

Niszczejące wyposażenie, z którego należy korzystać z rozwagą.

Ponadto w podręczniku znajdziesz:

Zasady stanów mogące przeradzać się w stałe wady bohatera.

Możliwość tworzenia przedmiotów wedle własnej koncepcji.

Zasady podróży... i cały zestaw dodatkowych opcji, które wprowadzicie w zależności od Waszych oczekiwań wobec gry.