Strefa marek
Polacy i Niemcy w XXI wieku. Nowe oblicza...

EAN:

9788360677100

Autor:

Rok wydania:

2007

Oprawa:

broszurowa

Format:

238x171 mm

Strony:

198

Cena sugerowana brutto:

42.00zł

Stawka vat:

5%

Przedkładana praca nie stanowi próby ujęcia trudnej i skomplikowanej polsko-niemieckiej rzeczywistości, lecz raczej jej pewnych wycinków i fragmentów. Zarówno w Berlinie, jak i coraz bardziej w Warszawie pogłębia się świadomość, że wzajemne stosunki wymagają odbudowy. Oba państwa są sąsiadami, ale nie muszą być partnerami. Czy to sąsiedztwo będzie miało nadal charakter - jak ujął to berliński politolog Kai-Olaf Lang - konfrontacyjnej współpracy czy rzeczywistego partnerstwa, zależy od dobrej woli rządzących i nastawienia społeczeństw.
Opis stanowi fragment Wstępu.