Strefa marek
Harvard Business Review. Podręcznik zarządzania

EAN:

9788381885973

Wydawnictwo:

Data premiery:

2022-10-11

Rok wydania:

2022

Oprawa:

twarda

Format:

162x235 mm

Strony:

400

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i nadzorować udane projekty.

Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i pojedynczych ludzi. Mogą być śmiałe, zakrojone na szeroką skalę, jak wprowadzenie wspólnej strefy euro w 2002 roku, lub osobiste, pozwalające spełniać marzenia.

W tym kompleksowym poradniku znajdziesz przełomowy, a zarazem prosty i uniwersalny model - kanwę projektu - który zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu każdego przedsięwzięcia. Dzięki licznym studiom przypadków z rozmaitych branż i z całego świata zrozumiesz, co odróżnia świetne projekty od tych zakończonych fiaskiem.