Strefa marek
Cyfrowe dzieciństwo. Gadżety i telewizja.. UA

EAN:

9786177940622

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Format:

195x154 mm

Strony:

104

Cena sugerowana brutto:

41.40zł

Stawka vat:

5%

Promocja

Książka dla rodziców, którym jest wszystko jedno, czym zajmują się ich dzieci!

Druga książka z serii autorstwa specjalistki psychologii dziecięcej, autorki licznych prac o tematyce wychowawczej Madeleine Denis. W duecie z Michelle Storą, psychologiem-klinicystą dzieci i młodzieży oraz specjalistą od gier komputerowych i ich wpływu na dzieci.

Na początku dzieciak ogląda bajki, szybko uczy się posługiwać palcem na tablecie, prosi o zainstalowanie gry na telefonie... portale społecznościowe i odrabia lekcje, jednym okiem sprawdzając internet.

I tu pojawia się pytanie: jaki wpływ na rozwój dziecka może mieć niekończący się strumień obrazów i wirtualnych komunikatów.

Czy te wspaniałe narzędzia pomogą Twojemu dziecku poznać nowe technologie, czy też zbyt szybko pogrążą go w wirtualnym świecie?

Dlatego naszym zadaniem jako rodziców jest przeanalizowanie zawartości tych słynnych maszyn, aby zrozumieć mechanizm ich działania i uchronić nasze dzieci przed niektórymi pułapkami!

Książka da odpowiedzi na bolesne pytania:

Co zrobić, gdy dziecko nie puszcza telefonu?

Dlaczego programy telewizyjne są niebezpieczne dla niemowląt?

Jak chronić dziecko przed przemocą na ekranie?

Jak pomóc dziecku zrozumieć informacje z Internetu?

Dlaczego warto kupić:

Kompletny przegląd interaktywnej rozrywki z podziałem na wiek Twojego dziecka - od 1 roku do 12 lat, dzięki któremu nauczysz się mądrze korzystać z gadżetów.

Jasne odpowiedzi eksperta na wszystkie Twoje pytania pomogą Ci lepiej zrozumieć wirtualne światy i ich wpływ na rozwój dziecka.

Dzięki wskazówkom i poradom z działu Sprawdzone w praktyce dowiesz się, jak stawiać dziecku jasne granice, unikać nadużywania gadżetów, a jednocześnie cieszyć się wspólną zabawą harmonijnego i radosnego życia rodzinnego!