Strefa marek
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści REBEL

EAN:

5902650617933

Producent:

Grupa wiekowa:

8+

Wymiary:

281x280 mm

Opakowanie:

pudełko

Data premiery:

2023-05-26

Kod dostawcy:

REAVE05PL

Cena sugerowana brutto:

169.95zł

Stawka vat:

23%

Bez prawa zwrotu

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel.

Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach!

Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła!

Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa.

Co wprowadza dodatek?

  • Kampanię fabularną Okruchy zła, doskonałą dla małych i dużych fanów fantastycznych światów oraz gier przygodowych. W jej skład wchodzą 3 scenariusze, zmieniające nieco przebieg rozgrywki, poprzez dodanie specjalnych celów, które należy zrealizować, aby wygrać. Rozgrywane po kolei układają się w spójną historię, ale każdy z nich możecie też wykorzystać samodzielnie.
  • 4 uniwersalne moduły, które dodatkowo urozmaicą rozgrywki, stawiając ciekawe wyzwania nawet przed doświadczonymi bohaterami Avelu. Wśród nich znajdziemy Księżycową Bestię (alternatywną wersję Monstrum z gry podstawowej), Okrutnych łowców (nowy rodzaj potworów polujących na magiczne duszki) oraz elfią parę królewską, Tytanię i Oberona (możemy wprowadzić ich do gry razem lub osobno, a każde z nich oferuje graczom potężne magiczne wsparcie).
  • Specjalny almanach stworzony przez Janka Sielickiego, zawierający klimatyczne wprowadzenie zarówno do poszczególnych scenariuszy kampanii, jak i wszystkich modułów gry.

Zawartość:

  • 13 figurek do samodzielnego złożenia,
  • 2 półkafle planszy,
  • plansza Księżycowej Bestii,
  • 12 żetonów Księżycowej Bestii,
  • 3 znaczniki odłamków księżyców,
  • 8 żetonów magicznego ekwipunku,
  • 12 żetonów magicznych duszków,
  • 3 liczniki wytrzymałości,
  • 6 żetonów potworów,
  • almanach,
  • instrukcja składania figurek,
  • 4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy),
  • karta pomocy,
  • instrukcja.