Strefa marek
Ja i Moja Szkoła na nowo SP 2 podręcznik cz.4

EAN:

9788381413206

Wydawnictwo:

MAC

Oprawa:

broszurowa

Format:

208x280 mm

Strony:

96

Kod dostawcy:

891405

Cena sugerowana brutto:

14.60zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

- Cykl zgodny z nową podstawą programową MEN

- Treści umożliwiające odkrywanie świata w sposób całościowy

- Cykl opracowany zgodnie ze współczesną wiedzą psychologiczną, pedagogiczną i metodyczną

- Edukacja wynikająca z praktycznego działania uczniów i ich samodzielnego doświadczania świata

- Sprawdzony na rynku cykl zainspirowany teorią inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Stosowanie w praktyce szkolnej teorii inteligencji Howarda Gardnera daje wszystkim dzieciom szanse na wszechstronny rozwój oraz dostrzeżenie szczególnych uzdolnień i predyspozycji każdego dziecka. Jest początkiem drogi ucznia do odkrywania własnego ja i samorealizacji. Według założeń teorii każde dziecko może osiągnąć sukces, ale nie musi dojść do niego w taki sam sposób, jak dochodzili inni. Klucz do sukcesu zależy od indywidualnych predyspozycji dziecka, odkrywanych wspólnie z nauczycielami i rodzicami.

Praca z podręcznikiem przewidziana na trzy tygodnie w każdym miesiącu.

Czwarty tydzień przeznaczony jest na opracowanie lektur, sprawdziany, wycieczki, uroczystości szkolne itp.

Podręcznik Ja i Moja Szkoła na nowo zawiera materiał obejmujący edukację: społeczno-polonistyczną, przyrodniczą, matematyczną oraz muzyczno-plastyczną.

Edukacja społeczno-polonistyczna

- Treści publikacji sprzyjają kształtowaniu pożądanych postaw uczniów i cech ich osobowości

- Rozwijanie słuchania ze zrozumieniem, stosowania zasad kultury wypowiedzi, umiejętności zadawania pytań, argumentowania

- Rozwijanie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem. Teksty reprezentujące różne gatunki i formy literackie zakończone pytaniami problemowymi. Rozbudzanie zainteresowań czytelniczych

- Prezentowanie różnych typów myślenia i strategii rozwiązywania problemów. Rozwijanie krytycznego myślenia i umiejętności pozyskiwania i selekcjonowania informacji

- Praktyczne zastosowanie wiadomości i umiejętności ortograficznych i gramatycznych. Ćwiczenia kaligraficzne. Przepisywanie, pisanie z pamięci i ze słuchu

- Nauka konstruowania zdań i ich rozwijania. Poznanie konstrukcji, redagowanie i zapisywanie opisów, sprawozdań, zaproszeń, życzeń, listów

Edukacja matematyczna

- Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100. Mnożenie i dzielenie w zakresie 50. Własności działań.

- Kształtowanie pojęć matematycznych metodą nauczania czynnościowego. Rozwijanie myślenia konkretnego, wyobrażeniowego i symbolicznego

- Kształtowanie pojęć metodą nauczania czynnościowego. Ukazywanie praktycznego zastosowania wiadomości i umiejętności matematycznych

Edukacja przyrodnicza

- Korzystanie z różnych źródeł informacji z zakresu nauk przyrodniczych, geograficznych oraz historycznych

- Obserwowanie zjawisk przyrodniczych, fizycznych i chemicznych, wykonywanie doświadczeń

- Wnioskowanie na podstawie obserwacji, doświadczeń, eksperymentów oraz zebranych informacji pozwala budować w umyśle dzieci scalony obraz świata