Strefa marek
Futbonomia w.3

EAN:

9788383304489

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

208x151 mm

Strony:

512

Cena sugerowana brutto:

49.99zł

Stawka vat:

5%

Gdyby Nicolas Anelka przeczytał Futbonomię, to Chelsea, a nie Manchester United, zwyciężyłaby w finale Ligi Mistrzów w 2008 roku. Gdyby trenerzy wiedzieli, ile strzałów z dystansu w Premier League znajduje drogę do siatki, pewnie by ich zakazali. Gdyby biznesmeni sięgnęli po tę pozycję, nigdy nie kupiliby klubu piłkarskiego, bo zwyczajnie nie da się na nim zarobić

Wydaje się, że o współczesnym futbolu rozkładanym codziennie na czynniki pierwsze wiemy wszystko. Simon Kuper ze Stefanem Szymańskim udowadniają, że to tylko pozory. Spoglądając na piłkę z perspektyw, o których wcześniej nikt nawet nie pomyślał, dochodzą do rewolucyjnych wniosków.

Dlaczego skauci najczęściej wybierają blondynów? Co sprawiło, że Olympique Lyon przestał wygrywać? Dlaczego wkrótce drużyny z Londynu, Moskwy i Paryża zaczną dominować w Lidze Mistrzów?

Nieważne, czy jesteś właścicielem, trenerem, skautem, sędzią czy po prostu zwykłym kibicem musisz sięgnąć po tę książkę. Zwłaszcza że w nowym wydaniu znajdziesz dodatkowy rozdział m.in. o wpływie smartfona na światowy futbol.

Dzięki niej spojrzysz na futbol z zupełnie nowej strony.