Strefa marek
Praktyka zarządzania klubem piłkarskim w.2

EAN:

9788381028226

Wydawnictwo:

Klasa:

16+

Data premiery:

2024-05-21

Rok wydania:

2024

Format:

168x239 mm

Strony:

354

Cena sugerowana brutto:

125.00zł

Stawka vat:

5%

Nowość

W książce poruszono problemy myślenia strategicznego w nowoczesnych klubach piłkarskich. Można w niej znaleźć odpowiedzi na pytania: Na jakie problemy napotykają właściciele i zarządzający klubami? Dlaczego sukces w klubowej piłce jest tak trudny do osiągnięcia? W jaki sposób budują swoje strategie te największe kluby piłkarskie, a w jaki mniejsze? Jak niektóre elementy strategii wyglądają w Manchesterze United, Realu Madryt, FC Barcelonie, FC Kopenhadze, Vitesse Arnhem, SCR Altach czy FC Vaduz? Jak buduje się strategie pionu sportowego? Co odróżnia te strategie w RB Lipsk, Atalancie Bergamo i SIGP Szanghaj? Na czym opiera tę budowę londyński Brentford? Na jakich czynnikach sukcesu oparły swoje akademie piłkarskie Ajax Amsterdam, FC Lugano, RC Lens czy Dinamo Zagrzeb? Na czym polega wyjątkowość działań w ramach społecznej odpowiedzialności oraz zrównoważonego rozwoju Viktorii Pilzno, Charlton Athletic czy Forest Green Rovers? Jakie innowacje technologiczne zastosowały Bayern Monachium oraz Arsenal Londyn, a jakie innowacje społeczne St. Pauli oraz Red Star Paris? Te i wiele innych zagadnień przedstawiono w książce w przystępnej formie. Dziesiątki przykładów oraz rozszerzone ilustracje. Możliwe do zastosowania również w praktyce polskich klubów. Książka jest kierowana do praktyków, kibiców, studentów kierunków i specjalności zarządzania w sporcie oraz wszystkich, którzy chcieliby poznać najważniejsze aspekty funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich oraz ich strategie rozwoju.