Strefa marek
Kapitan Nauka. Quiz dla 3-latka

EAN:

9788368044164

Wydawnictwo:

Klasa:

3+

Data premiery:

2024-06-19

Rok wydania:

2024

Oprawa:

blister

Format:

168x88 mm

Strony:

112

Cena sugerowana brutto:

29.90zł

Stawka vat:

5%

Nowość

Ponad 100 wciągających łamigłówek!

Quiz dla 3-latka to bogato ilustrowana książeczka, w której znajduje się ponad 100 fascynujących łamigłówek dla przedszkolaków. Pytania quizowe są podzielone na 8 kategorii tematycznych: życie codzienne dziecka, dom, przedszkole, czas wolny, miasto, wieś, spacer i wakacje.

Spójrzcie na ilustracje i odpowiedzcie:

  • które zwierzęta śpią zimą?
  • na jakim świetle przechodzimy przez ulicę?
  • co jemy łyżką?
  • czego brakuje na obrazku?
  • czyje to cienie?

Wciągające zagadki trenują myślenie logiczne i poszerzają wiedzę o świecie, a kolorowe ilustracje angażują uwagę dziecka i zachęcają do koncentracji na szczegółach.

Sprawdźcie, jak ciekawy jest świat, i dobrze się bawcie! Dzięki poręcznemu kieszonkowemu formatowi quiz można zabrać ze sobą wszędzie - w podróż, na piknik do parku czy do poczekalni u lekarza.

Autorką pytań quizowych jest Zuzanna Osuchowska, pedagog, redaktorka książek dla dzieci, autorka publikacji edukacyjnych dla przedszkolaków i młodszych uczniów, która dba o to, by nauka była mniej formalna i bardziej przypominała zabawę.

Seria QUIZ to:

  • małe porcje wiedzy dostosowane do możliwości i zainteresowań przedszkolaków
  • kolorowe ilustracje ułatwiające znalezienie odpowiedzi na pytanie quizowe
  • poręczny format - mieści się w kieszeni!
  • atrakcyjny sposób na wspólne spędzenie czasu

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.