Strefa marek
Uczeń w przestrzeni społecznej i medialnej T.2

EAN:

9788382703122

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-07-19

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

161x237 mm

Strony:

314

Cena sugerowana brutto:

70.00zł

Stawka vat:

5%

Książka analizuje rolę ucznia we współczesnym świecie, w którym społeczność i media odgrywają coraz większą rolę w kształtowaniu zachowań i wartości. Autorzy omawiają wpływ społeczności i mediów na rozwój i edukację ucznia, zwracając uwagę na różnorodne aspekty takie jak cyberprzemoc, uzależnienia od internetu czy manipulacje informacyjne. To istotna lektura dla wszystkich zainteresowanych tematyką edukacji, rozwoju młodzieży i wpływu społeczności i mediów na nasze życie codzienne. Pozwala zrozumieć, jak wykorzystać nowoczesne technologie w sposób pozytywny i jak chronić ucznia przed negatywnymi skutkami nadmiernego eksponowania się w mediach społecznościowych.