Strefa marek
Kapitan Nauka Teczka Montessori 2 lata

EAN:

9788368044539

Wydawnictwo:

Klasa:

2+

Data premiery:

2024-09-25

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

297x210 mm

Strony:

24

Cena sugerowana brutto:

39.90zł

Stawka vat:

5%

Zapowiedź

Zabawy, które pomogą odkrywać świat wszystkimi zmysłami!

Teczka Montessori. 2 lata to zbiór rozwijających aktywności, który pomoże przedszkolakom odkrywać otaczający je świat. Zabawy i zadania bazują na wrażeniach sensorycznych, dzięki czemu dziecko może zdobywać wiedzę w najbardziej naturalny dla niego sposób - poprzez doświadczenie i działanie.

W teczce znajduje się zeszyt ćwiczeń - ilustrowana książeczka z zadaniami. Prosta fabuła angażuje małego czytelnika i rozbudza wrodzoną ciekawość dziecka. Wraz z bohaterami maluch poznaje codzienne czynności i świat natury, a przy okazji ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i uczy się rozpoznawania kolorów, kształtów i innych cech otaczających go przedmiotów.

Bogate materiały dodatkowe rozwijają sprawność manualną, spostrzegawczość, koncentrację oraz wzbogacają słownictwo. W teczce znajdują się: naklejki, plakat z elementami do wyszukiwania oraz karty do wycinania i wypychania, które pozwalają utrwalić zagadnienia poruszane w książeczce, a po pierwszej prezentacji mogą również służyć do samodzielnej zabawy. Całość dopełnia praktyczna teczka, która pozwoli w uporządkowany sposób przechowywać wszystkie materiały.

W Teczce Montessori. 2 lata znajdziecie:

  • zeszyt ćwiczeń - prosta fabuła, łamigłówki, poznawanie przyrody, rozróżnianie kształtów i kolorów,
  • karty z elementami do wypychania i wyciniania - zestawy aktywności do samodzielnej zabawy, rozwój myślenia logicznego i motoryki małej,
  • plakat - pełna szczegółów wyszukiwanka wspierająca rozwój spostrzegawczości i mowy
  • naklejki - atrakcyjny sposób rozwiązywania zadań i ćwiczenie sprawności paluszków.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.