EAN:
9788328927469
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2025-12-09
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Format:
140x15 mm
Strony:
224
Cena sugerowana brutto:
59.90zł
Stawka vat:
5%
Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną
Co sprawia, że niektóre produkty stają się hitami? O ich sukcesie lub też jego braku decyduje mnóstwo czynników: zespół, zarządzanie, technologia, projekt, sposób realizacji, cena, wyczucie czasu, wreszcie szczęście. I najważniejsze: produkt i klient muszą do siebie pasować niczym dwa klocki LEGO.
Oto nowy podręcznik kreowania przyszłości dla początkujących przedsiębiorców. Przeczytaj, zanim założysz firmę!
Reid Hoffman, jeden z założycieli LinkedIn i Inflection AI
Ta książka to dziesięć zwięzłych rozdziałów, z których każdy zawiera jedną kluczową lekcję. Dowiesz się, jak określić fundament swojego pomysłu, wyróżnić go na tle konkurencji, wybrać najlepsze podejście i testować strategię w krótkich iteracjach. Szybko odkryjesz, że zespoły, które tworzą dobrze przyjmowane produkty, mają pewne wspólne cechy: znają klientów i rynek, wiedzą, co warto przetestować, a także jakie wnioski wyciągnąć ze swoich badań. Na tej bazie zbudujesz swoją Hipotezę Założycielską. Krótką. Jasną. I przede wszystkim z ogromną szansą na sukces.
Ta książka to prawdziwy dar. Jest zabawna, pomysłowa i prosta!
Dan Heath, autor bestsellerów z list New York Timesa
Knapp i Zeratsky są autorami bestsellerów z list New York Timesa i założycielami Character Capital. Współpracowali z takimi firmami jak Slack, Uber i One Medical Group. Po opracowane przez nich metody sięgają między innymi Airbnb, Amazon, LEGO, MIT, Mercedes-Benz, Harvard Business School i Uniwersytet Oksfordzki.
Obowiązkowa lektura dla założycieli startupów!
Katie Dill, główna projektantka w Stripe