Strefa marek
Media, wersja beta

EAN:

9788363434090

Data premiery:

2013-06-18

Rok wydania:

2013

Oprawa:

broszurowa

Format:

12x19,5 cm

Strony:

300

Cena sugerowana brutto:

35.00zł

Stawka vat:

5%

Książkę Mirosława Filiciaka można czytać w sposób co najmniej dwojaki. Po pierwsze jako pogłębioną analizę relacji zachodzących dziś pomiędzy mediami, jako refleksję na temat sposobów ich używania przez odbiorców oraz kulturowych i społecznych konsekwencji przeobrażeń, jakim ulega system medialny. Po drugie jako tekst zawierający propozycję znaczącej korekty w sposobie uprawiania nauk humanistycznych, propozycję detronizującą tekst jako podstawowy przedmiot analiz na rzecz przyglądania się społecznym praktykom, technologiom, działaniom aktorów jako czynnikom odpowiedzialnym za formowanie się określonego porządku społecznego i kulturowego. (prof. Marek Krajewski)