Strefa marek
NLP w biznesie. Techniki skutecznego przekonywania

EAN:

9788328372856

Autor:

Wydawnictwo:

Data premiery:

2021-04-27

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Format:

237x168 mm

Strony:

504

Cena sugerowana brutto:

79.00zł

Stawka vat:

5%

Promocja

Programowanie neurolingwistyczne najpierw było techniką terapeutyczną, a później znalazło zastosowanie w biznesie. Obecnie zdobycze NLP służą też do kierunkowania świadomego rozwoju. W praktyce NLP opiera się na kilku filarach. Są to budowanie świadomości wzorców myślowych, doskonalenie komunikacji oraz modelowanie strategii osiągania celów. Wszystkie te elementy można stosować na różne sposoby, aby na przykład podnosić jakość relacji, poprawiać skuteczność oddziaływania i uzyskiwać większą kontrolę czy budować świadomość podejmowanych wyborów.

To czwarte, uzupełnione i rozszerzone wydanie bestsellerowej książki poświęconej praktycznemu stosowaniu NLP w pracy zawodowej. Nie ma tu niezrozumiałego żargonu, za to jest klarowne wyjaśnienie koncepcji NLP w sposób gotowy do zastosowania w kontekście wpływania na ludzi, komunikacji, negocjacji, pracy zespołowej i szkoleń. W tym wydaniu omówiono sporo nowych ważnych zagadnień, takich jak humor, czyste pytania czy metakomunikaty. Od nowa napisano rozdział dotyczący modelowania życia i modelu TOTE. Poszczególne zagadnienia zostały bogato zilustrowane przykładami stosowania NLP w pracy. Nie zabrakło licznych porad, ćwiczeń i wskazówek - aby ułatwić naukę, poprawić kreatywność, udoskonalić komunikację i wzmocnić swój wpływ na innych!

W tej książce między innymi:

  • czym jest i jak działa NLP
  • wzorce myślenia, filtry, metakomunikaty
  • doskonalenie siebie i programowanie swojej szczęśliwej przyszłości
  • kierowanie ludźmi za pomocą NLP
  • rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, ukierunkowanie na cel
NLP. Zrozum, jak wpływasz na ludzi. Naucz się wpływać skuteczniej.