Strefa marek
Dzieci Ulicy. Tożsamość i zmiana

EAN:

9788382062526

Data premiery:

2021-09-14

Rok wydania:

2021

Oprawa:

twarda

Format:

210x150x15 mm

Strony:

268

Cena sugerowana brutto:

31.50zł

Stawka vat:

5%

Zarówno w Polsce, jak i na świecie brakuje badań bezpośrednio odnoszących się do kompetencji dzieci ulicy. Niniejsza publikacja opisuje badania dotyczące poczucia sprawstwa dzieci ulicy, na które składają się poczucie radzenia sobie ze stresem oraz poczucie koherencji. Ponadto książka przedstawia koncepcje pracy z tą kategorią dzieci stosowane przez podmioty realizujące projekty pracy ulicznej z dziećmi i młodzieżą. Poprzez włączenie do badania analiz dotyczących tożsamości dzieci ulicy autorka określiła stopień dopasowania realizowanych projektów do potrzeb i możliwości dzieci oraz ich efektywność. Rezultatem przeprowadzonych badań jest wypracowanie rekomendacji w zakresie rozwoju środowiskowych metod pracy z dziećmi ulicy, między innymi takich jak streetworking i pedagogika ulicy.