Strefa marek
Analiza danych w biznesie

EAN:

9788383225807

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

170x239 mm

Strony:

360

Cena sugerowana brutto:

79.00zł

Stawka vat:

5%

Promocja

Wyciągaj trafne wnioski!

Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków! Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych.

To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych!

Dzięki tej książce:

poznasz model predykcyjny

dowiesz się, jak dopasować model do danych

zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu

zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego!

Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!