Strefa marek
Etyka w biznesie i katolicka nauka społeczna

EAN:

9788321120645

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

226x153 mm

Strony:

380

Cena sugerowana brutto:

60.00zł

Stawka vat:

5%

Czy religia, której założyciel uczył moralności opartej na fundamentalnej zasadzie miłości

bliźniego, może moralnie aprobować zorientowane na zysk przedsiębiorstwa funkcjonujące

w ramach współczesnej gospodarki globalnej? Jakie relacje powinny łączyć wiarę i życie

gospodarcze? W jaki sposób przedsiębiorcy, pracownicy i dyrektorzy mogą przyczyniać się do

wspólnego dobra poprzez bardziej etyczne zachowania biznesowe i społeczne?

Etyka w biznesie i katolicka nauka społeczna to książka prezentująca szerokie spojrzenie na

dwa rozbieżne obszary życia. Skoncentrowani na sprawczości przedsiębiorców oraz interesach

biznesowych, autorzy podejmują fundamentalne problemy, z którymi mierzą się liderzy

biznesu i przedsiębiorstwa pragnące prowadzić swoją działalność w społecznie odpowiedzialny

sposób.