Strefa marek
Praktyczne zarządzanie produktami..

EAN:

9788375415346

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

234x170 mm

Strony:

480

Cena sugerowana brutto:

98.70zł

Stawka vat:

5%

Promocja

Organizacje inwestują wielkie zasoby w budowanie nowych produktów i usług. Jednak zbyt wiele z nich jest nieprzemyślanych, nie zachwyca (a nawet nie satysfakcjonuje) klientów i przegrywa na rynku. Rozwiązaniem jest bardziej skuteczne i zwinne posiadanie produktu i zarządzanie nim. Książka ta jest przewodnikiem po sposobach zachowania, postawach i praktykach opracowywania produktów najwyższej klasy, odzwierciedlającym praktyczne doświadczenia światowej sławy ekspertów. Chris Lukassen i Robbin Schuurman przedstawiają skuteczne narzędzia, idee i umiejętności potrzebne dla dostarczania najlepszy produktów i usług, a także unikania pułapek utrudniających dostrzeżenie, czego naprawdę chcą i potrzebują klienci. Ucz się na kompletnym studium przypadku bazującym na Scrum, czerpiąc z koncepcji stworzonych przez autorów na potrzeby przełomowego kursu szkoleniowego Scrum Professional Scrum Product Owner-Advanced (PSPO-A). To innowacyjne podejście pomogło już osiągnąć sukces tysiącom właścicieli produktu a może też przekształcić Twój sposób tworzenia produktów.

Zastąp negatywne zachowania właściciela produktu podejściem, które prowadzi do doskonałości

Reprezentuj klientów w bardziej empatyczny i efektywny sposób

W spójniejszy sposób łącz ze sobą klientów, wartości i funkcjonalności

Opowiadaj lepsze historie, wyznaczaj jaśniejsze cele i twórz cenniejsze plany działania

Używaj innowacyjnych modeli biznesowych, przeprowadzaj lepsze eksperymenty i skuteczniej skaluj produkty

Podejmuj więcej dobrych decyzji, angażuj właściwych ludzi i polegaj na lepszych danych

Stań się świetnym, elastycznym współpracownikiem w zakresie zarządzania, budżetu, zawierania umów i nie tylko

Wywieraj wpływ na klientów, użytkowników, interesariuszy i członków zespołu, aby zwiększyć ogólną efektywność

Zoptymalizuj każdą rolę organizacyjną powiązaną z własnością produktu