Strefa marek
Walczące prowincje REBEL

EAN:

3558380126270

Producent:

Grupa wiekowa:

10+

Opakowanie:

pudełko

Data premiery:

2025-06-13

Kod dostawcy:

HBJRBN0101

Cena sugerowana brutto:

149.95zł

Stawka vat:

23%

Zapowiedź

Wciel się w jednego z przywódców wojskowych w burzliwych czasach Sengoku, gdy Japonia pogrążona jest w wojnie domowej! Walczące prowincje to strategiczna gra, w której rywalizujemy o kontrolę nad 11 zamkami. O możliwościach rozmieszczenia wojsk zadecydują kości, ale to karty taktyki i nasze decyzje mogą przechylić szalę zwycięstwa. Gdy bitwy wybuchają jedna po drugiej, trawiąc kraj ogniem wojny, kluczem do dominacji będzie połączenie sprytu z odrobiną szczęścia.

Na czym to polega?

Rozgrywka jest podzielona na 2 etapy: wystawienia i wojny. W pierwszym uczestnicy kolejno rozgrywają tury i zapełniają planszę żołnierzami, aby przygotować się do bitew, które pozwolą wyłonić zwycięzcę w drugiej części gry.

Wystawianie żołnierzy opiera się o rzuty kośćmi. Gracz rzuca trzema, a następnie dzieli je na dwie pule: pojedyncza kość określi, ile jednostek może wystawić, a para wskaże obszar, w którym będzie mógł to zrobić.

Zamiast wystawiać żołnierzy gracz może skorzystać z jednej z dostępnych kart taktyki. Umożliwiają one zmianę położenia wojsk i wzywanie posiłków.

Gdy wszystkie pionki żołnierzy zostaną wystawione, rozpoczyna się drugi etap gry wojna, podczas której sprawdzamy dominację w kolejnych zamkach zgodnie z ich numerami.

Dominacja na danym obszarze zapewnia nie tylko cenny żeton zamku. Oprócz niego zwycięzca otrzymuje też specjalne pionki wsparcia, które może rozmieścić na sąsiednich obszarach, by wzmocnić swoją pozycję w najbliższych starciach.

Po rozpatrzeniu wszystkich obszarów gracze sumują wartości zdobytych żetonów zamków. Zwycięży ten, kogo wynik będzie najwyższy.

Zawartość:

plansza

106 pionków

12 kart taktyki

6 kart daimyo

22 żetony zamków

4 żetony katan

12 kości

instrukcja