Strefa marek
Relacje inwestorskie

EAN:

9788301165550

Data premiery:

2011-03-22

Rok wydania:

2011

Oprawa:

twarda

Format:

238x168 mm

Strony:

304

Cena sugerowana brutto:

84.00zł

Stawka vat:

5%

Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.

W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stosowania oraz zaprezentowano miejsce relacji inwestorskich w działalności współczesnego przedsiębiorstwa - spółki giełdowej, uwzględniając szerszą perspektywę ekonomiczną oraz tło międzynarodowe.

Publikacja zawiera również zróżnicowane i aktualne studia przypadków oraz wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w latach 2009-2010 na: spółkach giełdowych, reprezentatywnej próbie polskiego społeczeństwa oraz inwestorach i analitykach giełdowych.

Książka jest przeznaczona zarówno dla teoretyków, jak i praktyków rynku kapitałowego oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych i wyższych lat studiów na kierunkach ekonomia, zarządzanie oraz finanse i rachunkowość.