Strefa marek

Twoja przeglądarka może mieć problemy z bezpieczeństwem zakupów oraz prawidłowym wyświetlaniem platformy B2B Ateneum. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Twoja przeglądarka może mieć problemy z bezpieczeństwem zakupów oraz prawidłowym wyświetlaniem platformy B2B Ateneum. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wykonywanie przekazu reklamowego. PGF.07. cz.1

EAN:

9788302196256

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Kod dostawcy:

A1609N8

Cena sugerowana brutto:

71.90zł

Stawka vat:

5%

Podręcznik przedstawia zagadnienia bhp, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy w zawodzie technika reklamy. Przybliża tematykę związaną z reklamą, omawia jej funkcje, cele i zadania. Przedstawia formy reklamy. Wprowadza w takie zagadnienia, jak: reklama jako instrument promocji, usługi reklamowe, media w reklamie, propaganda, propagacja, informacja, dzieło sztuki. Omawia organizacje zajmujące się reklamą oraz agencje reklamowe, agencje interaktywne, agencje mediowe i domy produkcyjne. Prezentuje zasady tworzenia przekazu reklamowego. Atutem podręcznika są liczne kolorowe ilustracje, zarówno rysunki, schematy, jak i zdjęcia.