Strefa marek
Crowdsourcing internetowy - pozytywny wymiar...

EAN:

9788364203602

Wydawnictwo:

SBP

Rok wydania:

2015

Strony:

366

Cena sugerowana brutto:

47.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

Crowdsourcing internetowy pozytywny wymiar partycypacji społecznej. Konteksty istota uwarunkowania to książka dla tych, których interesują społeczności online (kreatywny tłum) i drzemiący w nich kapitał intelektualny i wielka sprawcza siła; dla tych, którzy chcą znaleźć przykłady pozytywnego wykorzystania działania tłumu, wirtualnych społeczności, partnerskiej produkcji, zbiorowej inteligencji, mądrości tłumu, otwartej innowacji, inteligencji współpracy; dla tych, którzy chcą lepiej poznać wymiary współczesnej wikinomii poprzez crowdsourcing właśnie oraz crowdfunding, outsourcing, crowdsourcing, którzy w sieci Web. 2.0 chcą być prosumentami informacji lub pracować z nimi na rzecz rozwoju społeczeństw informacji i wiedzy. Jest to godna polecenia lektura tak dla teoretyków, jak i praktyków różnych instytucji kultury (w tym bibliotek), oraz dla psychologów, socjologów, ludzi biznesu i innych, których interesuje wykorzystanie wielkiego kapitału intelektualnego drzemiącego w tłumie.

Z recenzji dr hab. Katarzyny Materskiej, prof. UKSW