EAN:
9788382104370
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2024-09-11
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Format:
144x209 mm
Strony:
376
Cena sugerowana brutto:
59.99zł
Stawka vat:
5%
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
Kreatywność to sport zespołowy;
Daj się zapamiętać;
Pozostaw po sobie dziedzictwo - a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike "od środka". Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.